Jak urządzić sklep odzieżowy

Jak urządzić sklep odzieżowy


Jak urządzić sklep odzieżowy – każdy przedsiębiorca zajmujący się sprzedażą odzieży stara się, aby jego sklep był atrakcyjny i stylowy, aby klienci chcieli do niego przychodzić i robić zakupy. Istnieją jednak różne niuanse, które mogą wpływać na to, czy sklep będzie popularny wśród kupujących. Na przykład niewiele osób wie, że wyposażenie sklepu może mieć znacznie większy wpływ na sprzedaż, niż się początkowo wydaje.

Zdecydowanie pomaga to w stworzeniu pewnej atmosfery w sklepie odzieżowym, która wraz z produktem przyciąga określonego klienta (młodzież, ludzi biznesu itp.). Tym bardziej pytanie, jak zaaranżować meble sklepowe dla osób w każdym wieku, jest tym bardziej istotne?

Jak zaaranżować meble w sklepie odzieżowym?

Zagospodarowanie przestrzeni sklepowej, organizacja sprzedaży, dekoracja witryn od zawsze trapiła właścicieli sklepów odzieżowych. Jeśli chodzi o wybór ubrań, można śmiało powiedzieć, że człowiek podejmuje decyzję o zakupie dopiero wtedy, gdy widzi produkt. W sklepie odzieżowym bardzo ważny jest projekt wyposażenia, który musi być zgodny z koncepcją projektową i idealnie pasować.

Jak urządzić sklep odzieżowy
Jak urządzić sklep odzieżowy

Ważne jest również, aby wziąć pod uwagę wielkość sklepu, ponieważ nieporęczne regały i szafki nie zmieszczą się w małych przestrzeniach. Tutaj musisz dokonywać wyborów na korzyść konstrukcji ściennych, lekkich wsporników, wieszaków i stojaków narożnych. Na niewielkiej powierzchni należało maksymalnie wykorzystać przestrzeń, aby każdy odwiedzający miał swobodny dostęp do wszystkiego, ale bez tłoku i potencjalnej niedogodności dla kupujących. Sprytne rozmieszczenie stojaków i wnęk z łatwością rozwiąże ten problem.

Duża powierzchnia nadaje się na meble sklepowe, takie jak szafy, wieszaki dwustronne, wieszaki o różnych rozmiarach, gabloty, wieszaki, półki, konstrukcje rurowe itp. I może pomieścić dużą liczbę ubrań dla zwiedzających w największym stopniu. Dobrze dobrane i zaaranżowane meble sklepowe rozwiązują wiele problemów sprzętowych. Przede wszystkim sprawia, że ​​produkt jest bardziej widoczny dla klientów. Dzięki dużym przeszklonym gablotom, ladom i półkom, perforowanemu systemowi sklepowemu jest to doskonała okazja do jak najlepszego ułożenia produktów. Realistyczne manekiny męskie, damskie i dziecięce pomagają odpowiednio zawiesić towar, skupić na nim uwagę i zaprezentować go z właściwej perspektywy.

Aby odpowiednio ustawić meble w sklepie odzieżowym i zapewnić rentowność, będziesz potrzebować:

  • Zapewnij swobodny i nieograniczony dostęp do istniejących kolekcji poprzez racjonalizację regałów i półek https://kreo-market.pl/oferta/regaly/. Nie można zaśmiecać przestrzeni. Warto wybrać otwarte półki.
  • Meble sklepowe stacjonarne i mobilne, na zawiasach i naścienne, wyspowe i półwysepowe, lakierowane i chromowane, zaprojektowane z myślą o zainteresowaniu odwiedzających. Wreszcie specjalistyczne meble sklepowe z odzieżą zapewniają szybki i łatwy dostęp do towaru.
  • Ogólnie rzecz biorąc, odpowiednio dobrane i ułożone wyposażenie sklepu odzieżowego pozwala na uporządkowanie, ułożenie i powieszenie wszystkich oferowanych ubrań na wieszakach, co nie umknie uwadze zainteresowanych zakupem klientów. Szklane półki optycznie powiększają przestrzeń i pozwalają lepiej widzieć produkty.
  • Proste witryny sklepowe nadają się do witryn jednostronnych, a działy samoobsługowe do dwustronnych regałów ekspozycyjnych. Będzie to wygodne dla potencjalnych klientów i kupujących, a także pracowników podczas wystawiania przedmiotów.
  • Właściwy projekt sklepu zakłada obfitość luster w całej strefie sprzedaży.

Aranżacja mebli sklepowych

  1. Urządzając sklep, należy zwrócić szczególną uwagę na rozplanowanie przestrzeni – wieszaki na modne i drogie ubrania należy umieścić przy wejściu i po prawej stronie, a tańsze w tle. Dostęp do półek zmniejsza liczbę pracowników, a otwarte plany pozwalają detalistom kontrolować sklep.
  2. Należy również zwrócić szczególną uwagę na przymierzalnię. Musi mieć co najmniej 2 kabiny. Zwróć uwagę na obecność dużych luster, haczyków i wieszaków, puf, dywaników i jasnych świateł.
  3. Wieszaki są potrzebne do ekonomicznego eksponowania garniturów i spodni. Najlepiej mieć w pobliżu duże lustro.
  4. Kosze są najczęściej używane do ekspozycji produktów wyprzedażowych lub sezonowych. Kosze są umieszczane na platformie w pobliżu kasy lub strefy wejściowej.

Meble w sklepie odzieżowym

Meble sklepowe do sklepu odzieżowego same w sobie nie powinny się wyróżniać i rozpraszać kupujących. W tym celu w naszych czasach meble są używane i projektowane tak, aby można je było wkomponować w ściany sklepu. Każdego roku to urządzenie staje się popularne i ulepszane. Na przykład, jeśli na początku stosowano proste stenty o dużej średnicy, teraz zaczynają wyginać cienkie stenty w kształty rurkowe, a także nachylone i zygzakowate specjalne kulki do wieszaków.

Różnorodne półki ścienne i wzory ze stoperami i kątowymi wieszakami to dobry wybór dla sklepów odzieżowych. Szafka wisząca oparta jest na systemie modułowym składającym się z wąskich perforowanych półek oraz różnych elementów zawieszenia. Taki system mocuje się do ściany za pomocą wkrętów, a następnie w sam stelaż wsuwa się wsporniki uchylne z ogranicznikami.

W sklepach z odzieżą damską stojaki na torebki są często wyższe niż wieszaki na spódnice i płaszcze, a szale i szale są niezwykle rozłożone na stoiskach wystawowych i tam, gdzie klienci płacą. Wszystkie dodatkowe elementy są umieszczone obok odzieży i są zintegrowane z oddzielnym pulpitem handlowym. W sklepach z odzieżą męską prawie zawsze stoją lady z paskami, teczkami i wieszakami z przywiązanymi krawatami.